Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W 2017 roku Gmina Nur planuje wykonać przebudowę dróg gminnych: Nur – Kamianka-Stokowo i w miejscowości Żebry-Laskowiec. 19 kwietnia 2017 roku podpisana została umowa z wykonawcą robót Przedsiębiorstwem Robót Drogowo-Mostowych „MIKST” sp. z o.o. z Węgrowa wyłonionym w drodze przetargu nieograniczonego. Termin wykonania inwestycji określono do 31 października 2017 r.
Przebudowa drogi gminnej nr 260507W Nur – Kamianka-Stokowo
W zakres przedmiotowej inwestycji wchodzi wykonanie przebudowy jezdni drogi gminnej Nur-Kamianka Stokowo wraz z poboczami i elementami odwodnienia na odcinku 1650 mb.
W/w przebudowa polegać będzie na wykonaniu na całym odcinku jezdni o nawierzchni bitumicznej, dwuwarstwowej (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna) o szerokości 5,00 m na podbudowie dwuwarstwowej: warstwa dolna z powstałej w wyniku recyklingu mieszanki CBGM C3/4 i warstwa górna z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm, z poboczami obustronnymi o szerokości 1,10 m o nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0/63mm ułożonego na warstwie pospółki frakcji 0/31,5 mm wraz z wydłużeniem przepustu poprzecznego z rur żelbetowych śr. 600mm o długości 2,00 m, przebudową ścianek na wlocie i wylocie oraz obrukiem skarp na wlocie i wylocie przepustu a także z przebudową zjazdów indywidualnych oraz odmuleniem rowów.
Planowany koszt inwestycji wynosi 1.010.167,40 zł.
Przebudowa drogi gminnej nr 260502W w miejscowości Żebry-Laskowiec
W ramach planowanej inwestycji na przedmiotowej drodze planuje się:
- wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej gr. 5 cm – warstwa ścieralna – AC11S,
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 30 cm (10+20cm),
- wykonanie poboczy i zjazdów żwirowych z kruszywa naturalnego z dod. 35% łamanego gr. 10 cm,
- remont istniejących przepustów pod drogą,
- oczyszczenie istniejącego rowu.
Łączna długość przebudowywanego odcinka wyniesie 936,20 m.