Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Nur
30.10.2019
Wójt Gminy Nur ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Nur
1. Wymagania niezbędne:
1) spełnienie wymogów kwalifikacyjnych dla stanowisk urzędniczych określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) określonych art.6 ust. l – 3,
2) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne,
3) prawo jazdy kat. B,
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa pozwalająca na wykonywanie zadań na powierzonym stanowisku, w szczególności: przepisów prawa dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego i organów gminy, instrukcji kancelaryjnej, przepisów z zakresu finansów publicznych, ustawy o rachunkowości i aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o pracownikach samorządowych i rozporządzenia w sprawie wynagrodzeń pracowników samorządowych, znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa pracy, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych,
2) wiedza z zakresu kadr, płac, rozliczeń z ZUS, ZFŚS, sprawozdawczości z GUS, znajomość zagadnień dotyczących dostępu do informacji publicznej,
3) biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Office, Płace, Budżet, Środki Trwałe, Płatnik oraz programów księgowych,
4) umiejętność elektronicznego przesyłania danych, korzystania z poczty elektronicznej oraz obsługi urządzeń biurowych,
5) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,
6) sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, odporność na stres, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
7) staż pracy mile widziany.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) ewidencja środków trwałych,
2) ewidencja mienia komunalnego wraz z ubezpieczeniem,
3) w zakresie ochrony zdrowia:
a) współpraca z placówkami służby zdrowia oraz organizacjami i stowarzyszeniami działającymi na rzecz profilaktyki i ochrony zdrowia;
b) podejmowanie działań na rzecz poprawy poziomu i dostępności do świadczeń medycznych;
c) opiniowanie wykazu o godzinach otwarcia aptek w powiecie ostrowskim;
4) w zakresie oświaty:
a) realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie oświaty i Karty Nauczyciela
5) przygotowywanie korespondencji we wszystkich sprawach wynikających z realizowanych zadań,
6) przestrzeganie Konstytucji RP, ustaw, przepisów wykonawczych, zasad instrukcji kancelaryjnej, instrukcji obiegu dokumentów i innych przepisów wewnętrznych,
7) wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zajmowanego stanowiska pracy,
8) rowadzenie rachunkowości w jednostkach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym:
a) opracowywanie projektów uregulowań wewnętrznych dotyczących rachunkowości oraz przedłożenia do zatwierdzenia kierownikom jednostek;
b) ewidencjonowanie danych o wynagrodzeniach;
c) prowadzenia obsługi finansowo-księgowej funduszu socjalnego;
d) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zleconych przez kierowników jednostek obsługiwanych;
f) sporządzania sprawozdań finansowych i budżetowych oraz przedkładania ich odpowiednim organom;
g) gromadzenia i przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej;
h) współpraca z kierownikami jednostek obsługiwanych w zakresie sporządzania sprawozdań rzeczowo-finansowych i statystycznych.
9) prowadzenie spraw z zakresu planowania i realizacji oraz ewidencji wydatków osobowych, ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, dodatków do wynagrodzeń, nagród, ekwiwalentów przysługujących pracownikom Urzędu Gminy, a w szczególności:
a) sporządzanie listy płac,
b) prowadzenie kart wynagrodzeń,
c) kompletowanie dokumentacji do wypłat zasiłków z ubezpieczeń społecznych,
d) dokonywanie potraceń podatku dochodowego od osób fizycznych i prowadzenie rozliczeń z tego tytułu z właściwym Urzędem Skarbowym,
e) dokonywanie naliczeń, sporządzanie dokumentów - druków oraz prowadzenie rozliczeń w zakresie składek na ubezpieczenie społeczne, na ubezpieczenie zdrowotne i fundusz pracy,
f) terminowe rozliczanie i sporządzanie przelewów do ZUS (składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i fundusz pracy), Urzędu Skarbowego (podatku dochodowego od osób fizycznych) i banków prowadzących rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe pracowników,
10) prowadzenie rozliczeń z Powiatowym Urzędem Pracy w ramach zawieranych przez Urząd Gminy porozumień dotyczących zatrudnienia pracowników w ramach organizowanych robot publicznych, interwencyjnych itp.:
b) prowadzenie spraw wymienionych w pkt 9) lit a-f również dla innych osób, dla których będą dokonywane wypłaty za wykonane prace,
c) wykonywanie analiz i sprawozdawczości dotyczącej spraw płacowych,
d) przygotowywanie dokumentów z zakresu spraw rentowych i emerytalnych pracowników,
e) wydawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia pracowników.
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia zawodowego;
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
8) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
9) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, w godzinach od 7:30 do 15:30,
2) budynek nie posiada windy i sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,
3) pracownik korzysta w pracy z zestawu komputerowego z monitorem ciekłokrystalicznym co najmniej przez połowę wymiaru czasu pracy,
4) bezpośredni kontakt z interesantami,
5) wyjazdy służbowe związane z czynnościami i wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.
6. Inne informacje:
1) Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie.
2) Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Nur.
3) Kandydat wyłoniony w drodze naboru jest zobowiązany do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, opatrzonej datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem.
4) Wójt Gminy Nur zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na w/w stanowisko.
5) Kandydaci, którzy nie przejdą pozytywnie procesu rekrutacji proszeni są o osobiste odbieranie złożonych dokumentów aplikacyjnych w siedzibie Urzędu Gminy Nur – dokumenty nie będą odsyłane pocztą i po upływie 6 miesięcy zostaną zniszczone.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
8. Planowane zatrudnienie od 01 stycznia 2020 roku.
9. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty można składać: 1) osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, pokój nr 17;
2) przesyłając na adres Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur.
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Nur" w terminie do dnia 18 listopada 2019 roku do godz. 15.30 (w godzinach pracy Urzędu).