Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze o spraw obywatelskich, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i promocji gminy
03.12.2015
Wójt Gminy Nur ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw obywatelskich, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i promocji gminy
1. Stanowisko urzędnicze: podinspektora do spraw obywatelskich, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i promocji gminy.
2. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem:
1) spełnienie wymogów kwalifikacyjnych dla stanowisk urzędniczych określonych art. 6 ust. 1 -3 w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz.1202),
2) wykształcenie wyższe magisterskie,
3) prawo jazdy kat. B.
3. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość regulacji prawnych z zakresu powszechnego obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzania kryzysowego, samorządu gminnego, postępowania administracyjnego,
2) umiejętność skutecznego komunikowania się,
3) umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych,
4) umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
5) samodzielność i kreatywność,
6) znajomość zagadnień dotyczących dostępu do informacji publicznej,
7) biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Office, obsługi urządzeń mobilnych typu smartfon, drukarek termicznych z bluetooth, cyfrowego aparatu fotograficznego,
8) umiejętność elektronicznego przesyłania danych, korzystania z poczty elektronicznej oraz obsługi urządzeń biurowych,
9) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,